enemy.

image28Jomenvisst, nu sitter man här med sommarkänslan igen och känner sig helt redo inför att börja packa väskorna till sommarens bravader. Ägnade hela gårdagen till youtube och myspace där jag gjorde helt klart för mig att roskilde haft ett helt ljuvligt bandsläpp och jag är mer pepp än någonsin! Jag har aldrig varit så övertygad om att jag ska till Roskilde som nu, så det är där vi ses om inte förr!
Senaste tiden då? vad har hon  som har ett så inaktivt blogg-liv haft för sig? (too bad) Ja jo, jag har ju gjort läxor och umgåtts med mormor, tvättat bilen och spelat curling. typ. Nej, men ska sanningen fram så har jag haft ett ganska trivsamt liv med mindre läxor men mer solande och mys. Det har varit ett ljuvligt väder! Har varit.. Nu är det skitkallt.
Ja, nu är det skitkallt.
Wait wait, hold your horses!  Är det inte dags att plocka fram hjärncellerna nu? Men detta är ju bara för dumt. Silly!
Allt ska bli bättre nu! Jag tror faktiskt inte att jag på något sätt kan skapa fler problem än jag redan skapat. Då blir det straffbart. Förlåt för allt, det kommer bli jättebra, I promise! Jag behöver er mer än någonsin.

och nej, nej, nej! Jag är inte naken på bilden! You wish!!

Hallelujah, my newfound lover.

:* /Erika


Kommentarer
Postat av: elin

och oj vad mkt vänner du kommer att ha kvar med den inställningen. vill du skapa problem eller?

2007-04-22 @ 15:29:21
Postat av: elin

jag älskar ändringen, babe <3 .. och vi behöver ju dig med.

2007-04-23 @ 18:08:49
Postat av: maria

SILLY! du är naken och där med basta.. och pasta.. och sånt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback