i said - shoot me if you really hate me...

Nu ska jag berätta lite om mitt lov! Väldigt lite faktiskt.. Jag har sovit väldigt mycket, sett väldigt mycket på film och tv, ätit väldigt mycket popcorn och givetvis konsumerat lite alkohol. Jag har även jobbat. Lördagkvällen spenderades på tingvalla. Inte som en festande, dryg ungdom utan som en vuxen korvgubbe. Det var ändå trevligt. tingvalla är ett bra ställe att tjäna pengar på! Det finns inget ställe som ger självförtroendet en sån kick som en tingvallakväll. Dock var jag bombsäker på att "hallå kexet, står du här och smular" var en 100 år gammal kliché som ingen använt på 50 år.
Jag har även besökt kulturbolaget och än en gång lät mina öron och ögon fröjdas av john och ossi. Det var öl, det image26var dans, även en tequila där på slutet. Jag var absolut nöjd. Mest nöjd var jag med slutet och dagen efter men det kan man bara läsa om i min alldeles egna hemliga dagbok som ingen vet existerar som jag gömmer höger om sängen. Nu har jag kanske avslöjat lite för mycket. Vilken tur då att jag gömt nyckeln i en liten ask längst in i tredje lådan underifrån i mitt vita nattduksbord, eller vita nattlådhurts, så att ingen snokar..
sluta larva dig nu. i helgen ska det bli fint väder!

... and then he shot me in the head


Kommentarer
Postat av: m

and i could see it all happen right before my eyes and i was lying down there dead and the nightmares came over me again. YOU KNOW I NEED YOU, I NEVER LET YOU GO I LOVE YOU PABLO! YOU SAID YOU NEVER LEAVE ME, where are you pablo? <3

Postat av: t

snygg bild, erika

2007-10-03 @ 14:54:02
URL: http://komakino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback