Madly.

image32Många saker gör mig irriterad faktiskt. Väldigt många.
Som t.ex. när det regnar när man planerat något som ska hända utomhus (gör mig inte arg denna helg, snälla gud.) När en fet människa sitter och kränger i sig en stor glass, när finniga 15åringar kör runt i tomelilla och tutar på sina fula mopeder, alternativt har de blivit 16 och gör samma sak på sin fula epa, då blir jag ännu mer irriterad. När människor inte fattar uppenbara skämt och ännu värre när människor inte fattar ironi och tar åt sig när man skämtar. Det är kanske visserligen inte så lätt, men det är fortfarande irriterande. När det är fotboll eller ännu värre ishockey klockan nio på en onsdagskväll, ve och fasa, så greys anatomy är inställt. När datorer inte funkar. När man blir av med grejer. (MIN KAMERA!!) Vi kan även gå lite djupare in på irritationer.
 
Jag hatar när människor inte håller tyst om sånt man ska hålla tyst om. Ännu värre när de, vid tillsägelse, inte fattar att de gjort fel. Det irriterar mig som fan när riktigt goda vänner slutar vara goda vänner och istället blir de värsta idioter man kan tänka sig. och det är faktiskt bara en, max två personer jag menar i detta fallet.
Jag, som då är guds bästa barn, har då iallafall lärt mig att irritationer är något man själv egentligen bara lider av så jag gör mitt bästa att antingen skita i detta (dessa) som gör mig irriterad, acceptera att det irriterar mig eller också så förlåter jag bara. För det mår man ändå själv bäst av.  Det tycker jag alla ska göra.

En grej som dock gör mig alldeles upp åt väggarna förbannad som ingen får skita i eller acceptera är detta klipp då:
http://www.youtube.com/watch?v=Tzg-zpXik6U&mode=related&search=. Det får mig att bara hata människan ännu mer och jag vill skada någon. Jag hatar kor, det gör jag faktiskt, det är ett av väldigt få djur som får mig att vilja lägga benen på ryggen. Men det är många människor som får mig att vilja lägga benen på ryggen, inte fan gör jag så mot dem, som människor tycker man kan göra mot korna. Alla borde titta på det, alla borde bli förbannade, någon borde agera.

Annars ser allt väldigt ljust ut för tillfället. Jag är kär och det är snart helg!

/ Erikaimage32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback