they're everywhere

Det finns så galet mycket jag vill skriva om, som har hänt på sista tiden. Jag tänker ungefär varje dag att "detta ska jag skriva i min blogg" men tillslut har det blivit så mycket att man helt enkelt blir överväldigad! Och allt prisande om julen som jag skrev om i förra inlägget.. Herregud! Jag läste det precis och insåg att julkänslan var större då än den är nu, trejde advent! Om en veckan är det dan före dopparedan och jag har inte handlat en enda julklapp!

Fast faktiskt, så har jag inte sån ångest som jag brukar ha över det för jag känner för en gångs skull att det inte alls är det viktigaste! Jo, desto mer ångest har jag över julstädning t.ex.. Jag blev så stressad över det häromdagen, när jag tittade in i garderoben och bara såg en sån röra att det blev att jag kastade ut alla tröjor på golvet. Hur tror du det känns nu att gå in i rummet och se att golvet är ovanligt täckt av kläder! Istället för att börja städa då så blir pressen alldeles för stor att jag väljer att sitta här i sängen och snegla surt på högen lite då och då.. Precis som att det skulle få mig att må bättre, att glo lite skit så att högen känner sig dum.

Och på toppen av det så finns där en massa spindlar under min ostädade säng och säkert över allt annars också som bara invaderar mina tänkar och bläbläblä! det är lättare att bara åka till malmö istället och sova i en totalt spindelfri lägenhet i armarna på en totalt underbar pojke, som är min!


Godnatt.


Kommentarer
Postat av: elin

JAG VISSTE DET!! jag hade inte gett upp hoppet och det lönade sig!!!! jag har enormt tråkigt, snälla rädda mig!

2007-12-18 @ 13:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback