fear me February.

Sådär på söndagmorgon när man vaknar upp lite väl tidigt för att det ska vara för ens eget bästa, torr i munnen (fruktansvärt torr i munnen), huvudvärk och en extremt öm mage. Ni vet då då man lovar dyrt och heligt att aldrig mer, ALDRIG mer alkohol, lika sant var mitt löfte om att jag aldrig mer skulle skriva blogg. Det var nämnligen min förra veckas löfte då min blogg lyckats få fram en klump i min hals inte en, utan TVÅ gånger genom att bara försvinna precis när man blivit klart. Visst, en blogg ska väl vara lite av ett tidsfördriv, men detta var ren och skär stöld av min dyrbara tid. Fast så tänkte jag lite kärt för mig själv, att tredje gången gillt. Detta är alltså tredje gången. Om du läser detta så innebär det att jag ska fortsätta skriva blogg. För då har jag lyckats posta skiten. Om du inte läser detta, så kan jag med sorg i mitt hjärta meddela att min blogg är död. Mördad. av mig.

Nåväl. Det där jag sa om Söndagkänslan. Japp, det var faktiskt sanning och precis så jag kände när jag vaknade i söndagsmorse. Det där med morgonstund har guld i mund är ett jävla skitsnack för det är ytterst sällan som man känner så när man vaknar. Speciellt dessa gyllene söndagar då..
Jag var på fest hos max i lördags. det var uppbäddat för en riktigt kul fest. Man hade vinet, man hade vännerna, man hade främlingarna och man hade musik. och det... Problemet är bara det att det blev alldeles för mycket av det goda. igen.. Tack iallafall maximilian, det var trevligt det lilla som fortfarande finns kvar i mitt minne. Söndagmorgon var somsagt extremt krävande och jag var inte helt säker på om det fortfarande fanns någon mening med att leva. Dock gick det över ganska snabbt och resten av söndagen var allmänt gemytlig med film, mängder av chips, (saltet är bra för hangovern har jag fått lära mig) coca, film och lite senare världens bästa dvd och umgänget var inte heller dåligt. :)


mew1

Idag har jag haft historieprov (som jag förövrigt är ganska nöjd med). Detta innebär att det var det sista jag behövde göra i skolväg och att i övermorgon är det torsdag. Dagen innan torsdag är det onsdag, onsdag 14/2 betyder sista skoldagen innan lovet och även alla hjärtans dag. Intressant kommersiell skit-dag kan man tycka. Som om inte det vore nog så är också torsdagen dagen innan fredag! Fredag är alltså en väldigt speciell dag imo för att på fredag åker jag, mamma, pappa, Julia, CALLE, Leif, Carina, nisse till GRAN CANARIA. Så är det. Så med det i åtanke lämnar jag er nu kära frengers så ses vi efter lovet.

Tjarå /Erika - beat a retreat.

          ______________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback