ice-cream.

alla hjärtans dag är väl trevligt? eller är det inte det? jag vet inte för jag har aldrig någonsin blivit uppvaktad eller något i den stilen förutom när man var liten kanske. då när man hade tävling om vem som kunde göra flest och få flest kort. det hade väl inte med kärlek att göra. Blev inte uppvaktade denna alla hjärtans dagen heller, än. Fast ja, det där som kallas romantik är väl bara en myt så det blir väl att skicka ett eller ett annat kort till sig själv och kanske lägga en blomma på min egen kudde.
Nej jag är inte patetisk. Jo, det är jag.
du är patetisk.
vi är patetiska.
detta är patetiskt.
finns det fler böjningar på patetisk?
patetism?

jag tycker inte man ska vara för hård mot denna dagen, det är väl ändå bra att det finns en dag då man får en anledning för de som har någon att visa att man tycker om varandra. För det kan man inte göra resten av året, man måste ha en speciell dag. Så man kan spendera lite pengar på varandra, inte nödvändigtvis, men visa lite kärlek iallafall. Kan man tycka..

somsagt. patetism!


Ibland passar "lol" in. Detta är ett sånt tillfälle. LOL!
<3 /Erika - hahaha

_____________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Anonym

pateti!

2007-02-18 @ 16:28:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback