Dude Yr. So Crazy!

Ni vet när man inte riktigt orkar dricka allt man hade med sig på festen, eller ja.. ni kan väl kanske tänka er hur det är.. Jag var iallafall med om det nyårsafton, vilket nog var tur. Inte bara för att jag legat under bordet om jag hade orkat.. utan även för att det gav mig gårdagen.
Jag och sara bestämde oss för att vi var riktigt festsugna igårkväll och som att det inte var nog med att det var tisdag så var fallet så illa att klockan redan blivit elva så chansen att det skulle finnas någon fest var minimal. Det var då idéen kom över oss; jaa, vi blir fulla här och nu.
Sagt och gjort.. Att det sen blev helt för mycket för vårat eget bästa är en annan historia.. Satt och pratade på msn med camen igång med jessica, max, philip och björn och det blev bara pinsamt för man sade helt för mycket och kanske visade för mycket också? Gjorde kanske saker man inte borde gjort och.. ja, jag hade skitkul. Vi blev så pass fjortis att vi till och med gav varandra en smäll på käften.. Fast det blev lite som när man har foten uppochner i kvarteret skatan för sara blev helt nedstämd och tio minuter senare ligger hon och sover i min säng. Det var inget snack om saken.

Idag har man väl mått som man förtjänar.. trött i huvudet, trött i kroppen, ont i käken.
det blir visst aldrig som man tänkt sig?

sara&erika

Vad händer med lovet och vad händer med livet? Nu ska jag slänga paketet och hålla ett jävla nyårslöfte!
tjarå /Erika - with a lapdance

Kommentarer
Postat av: Sauuuraaa

Hahahha, svetty! Tack för gårdagen, det var mycket trevligt att bara skratta åt livet i 4 timmar med dig!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback