mighty djungle.

Jag vet inte riktigt.. om jag kan säga att gårdagen var fruktansvärd eller rent jävla klockren..
Igår när man satt där och var redo för en fylla fick man reda på att det var fest i gärsnäs.. min första reaktion var något i stil med; no way josé.. Dock så stod man ändå där och frågade om en halv biljett till gärsnäs klockan tio över sju tillsammans med Maria, Marika och Malin som redan satt på bussen. När vi kom dit så satt vi oss i ett hörn på golvet med vars en bjuden öl i handen och kände lite för att ta livet av oss, med tanke på att det var fest i veberöd och vi började inse att vi gjort ett felaktigt val så var det ju enda utvägen. Efter ett tag när vi upprepat meningen "det blir vad man gör det till" mest för att peppa oss själva lite.
I vilket fall som helst, en timme senare så var situationen helt annorlunda då vi fått reda på att veberödsfesten inte blev av och att vi fått förflytta oss till andreas istället vilket öppnade möjligheterna och vi fick sitta på en säng istället ! som om inte det vore nog så fick vi lyssna på vilken musik vi ville, eller nästan iallafall.. man fick ju byta lite.. men det blev en del 1990-känsla och tidigt 2000-tal vilket inte låter såå jävla längesen men ungefär så längt tillbaka sträcker sig mitt minne i tiden. Faktiskt underbart trevligt med gratis sprit och såna gamla godingar, gitarrspel ute på verandan och allsång. Kvällen tog slut ganska snabbt, dock hade jag redan hunnit förnedra mig själv med gratis sms. FAN igen.. nåväl.
Vi var hemma ganska tidigt ändå och jag satte mig vid datorn för att få reda på att jag och min kära calle ska göra grand canaria osäkert på sportlovet. OM det ska bli underbart!

Vad är det annars som gör kvällen klockren.
jo, SARAS kväll..
ooooooooooooooooooh jag vill så gärna berätta om den men jag är sån kär vän så jag gör inte det..
"OK JAG KAN INTE SVANKA MER NU!!!"
Nej, jag ska inte..

Idag har varit rätt drygt änsålänge.. när klockan var över tolv så kände jag att jag inte kunde slänga bort halva nästsista lovdagen åt sömn. Så jag gick upp och kände mig faktiskt helt okej. Dock har jag ändå kastat bort halva på ingenting.. Ska dock ta tag i detta snart. ja, det ska jag bannemig! NU till och med.

erika

Jag älskar min musik!
tjarå/ Erika - nonstop

Kommentarer
Postat av: Sara

haha, nä Erika du skulle bara våga!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback