seven days a week.

Än en gång så var det torsdag och med tanke på att jag föddes på en onsdag för 6 399 dagar sedan och att det är 52 veckor på ett år i 17 ½ år + exakt en vecka faktiskt idag. så har jag levt i 884+26(halva året)+1 vecka = 911 veckor. Sen har vi inte räknat med skottåren! vilket innebär 1 dag mer var fjärde år. Senast det var skottår var 2004 vilket nu är tre år sedan! (kunde svurit på att det var igår) innan dess var det 2000 sen 1996 vidare till 1992. Tyvärr var det sen 1988 och då var jag dock inte född. MEN detta innebär att det är fyra dagar till vilket är 0.57 veckor på ett ungefär. Eller iallafall en torsdag till för att torsdag är faktiskt den fjärde dagen i veckan. Så. 912 torsdagar har jag varit med om och genomlidit i mitt liv. Vilket borde innebära att jag borde fått grepp om dem nu. Men icke!

Nu är det ungefär en kvart kvar på denna torsdagen och jag avslutar när jag är på topp.
Så ses vi? eller gör vi det? jag är faktiskt inte så sugen!
tjarå /Erika - the oldie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback