Glosoppan.

Dåså, söndag. Så möts vi igen! Jag är rätt nöjd med dig med tanke på att den enda bakfyllan jag har är efter allt socker igår. Var nämligen hos malin och åt alldeles förträfflig mat, drack alldeles förträffligt kaffe och så var de det där förträffliga godiset också som bara lade sig som en stor klump i allas våra magar. Men det var nice, väldigt nice!


image21Vaknar upp helt jätteutvilad och blir även bjuden på frukost  (nu kan det inte bli bättre) för att sen, en kvart senare, hamna på bussen mot tomelilla. Väl på bussen såg jag en kille som inte gjorde något särskilt intryck på mig. Men så hade han en scarf då som jag bara började stirra alldeles förfärligt på för att jag kände igen den men kunde inte komma på var jag sett den, var ganska säker på att det var en tjejscarf jag stirrade på. I vilket fall som helst så förlorade jag mig helt i mina tankar kring den här scarfen och kom tillslut på mig själv med att ha fortsatt stirra på den här killens bröst på tok för länge. Tittade upp och då såg jag hur hans blick flackade lite sådär och han såg ut att inte alls trivas med situationen. Jag blickade snabbt bort och återgick till mitt QuandraPop på mobilen och kände mig hyfsat skamsen. Vad jag ville ha sagt med dethär, Sara, Elin och Malin, är att det är jävligt lätt hänt!!! (naken, hängbröst, torka sig på ryggen (?) med en pilsk blick)

 image22

På bussen satt jag även och funderade på vad för saker i denna världen som skulle kunna göra mig ledsen och kom inte alls på mycket som skulle få min värld att gå under lite. Förutom om mew kommer till typ Peace & Love, Arvika eller något sånt. Då hade jag blivit fruktansvärt lack. Eller om Muse ställer in på roskilde. Sen hade det nog varit rätt tråkigt om någon hade dött. Fast annars kommer jag inte på något. Vilket innebär att jag är ganska osårbar just nu! Aldrig har Nine Inch Nails - Piggy passat bättre in. Ett under att jag fortfarande kan lyssna på dem utan att spy!


Hittade precis en hårtopp som var kluven fyra gånger.

Har dock inte bestämt mig om jag tycker det är skitskabbigt eller ganska coolt. Men jag återkommer.


en kopp på det? :* / Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback