slap-slap

image25sitter här och funderar på vad min blogg ska handla om idag. Tänkte först att den kunde handla om helgen.. fast den har jag redan cencurerat. Om den skulle handla om dagens idag? Ja, då önskar jag att jag skrivit för ett par timmar sen för då var jag sådär stört  taggad på sommaren och skulle skrivit ett ljuvligt inlägg om hur underbart det är med sommar och allt därtill.. Om hur mycket jag längtar till att dansa till Shout Out Louds på siesta och roskilde och inte minst alla drinkar vi ska hälla i oss i Agai Napa. Om jag skrivit för ett par timmar sen så skulle jag berättat att jag nyss fått en ny klänning som fick mina sommarnerver att kollapsa totalt och det var fullständig lycka och längtan.
Jag hade kunnat berätta att jag vunnit biljett till Siesta och att man kan kolla mitt 1337-inlägg här :
http://www.markan.se/siesta2007/ticets.asp?id=ticets om man är intresserad. Jag hade nog också nämnt att jag beställt två nya skivor idag. Howl Howl Gaff Gaff, give summer!
Jag hade kunnat berätta om en massa kul grejer. Men nu känner jag inte för det. Pluh!

Det enda jag har att berätta då är att Elin fyller år imorgon och att det är lov om typ fyra dagar,
o de e najs.

/
Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback