dementia.

Jaha, förlåt då men jag orkar verkligen inte skriva något om siesta. Är det någon mer än jag som är intresserad över hur jag egentligen hade det så hänvisare jag än en gång till min bilddagbok där det finns lite bildbevis som kan vara lite intressanta och jag hade skitkul. Är det så att er hungriga nyfikenhet på vad jag haft för mig fortfarande inte stillats så tycker jag absolut att det är dags att ta kontakt med mig på annat vis för så kan det ju inte hålla på! Inget mer med det. japp.

Jag sitter här och konstaterar gång på gång hur mycket idioter det finns. Jag är så trött på idioter.
Min kväll blev förstörd när jag satt och längtade efter den kycklingen som skulle grillas och ätas tillsammans med pasta, pesto och typ lite majs. För då kom pappa och syster hem från sin handling och hade inte alls köpt någon pesto och verkligen ingen kyckling utan de hade köpt de äckligaste restdelarna från den slabbigaste kycklingen och pressat ihop detta till en liten boll som de format till ett kycklinglår och sen rullat in dessa i ströbröd och olja och annat gift för att sen kalla dessa för kycklingnuggets.
Jag tänkte; Erika, var resonlig nu.. du måste inte äta giftnuggets utan det kanske räcker med pasta och typ lite ketchup. Till min stora fasa var den pasta jag ville ha slut och det var då det brast och matstrejken var ett faktum.

Så, här sitter jag nu och är mer irriterad än någonsin och det lär ju inte bli bättre för jag tänker inte svälja min stolthet och äta något. Jag tänker sitta här som en mindre indisk och mindre tanig Gandhi och matstrejka tills vansinnet upphör.

Nej, jag är inte 14 år.

Hejdå. REAGERA.

image36

Hate is a strong word, but i really really really don't like you.

Kommentarer
Postat av: maria

love is a strong word and i really really really love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback