(lets call us) the Comeback.

image42Eftersom att jag har ett par gulliga, söta stammisar som tjatar på mig att sluta sega (Ja, jag vet, de vet redan allt om mig men ska minsann ha det skriftligt också).. Så tänker jag härmed avsluta mitt sommaruppehåll från bloggandet och än en gång börja underhålla er med mitt ordbajseri.

Ett tips som jag tycker är ganska hett nu när hösten, alldeles för ivrigt, tränger sig på: Måla! Okej, det låter kanske lite lamt.. Men det är världens bästa tidsfördriv! Om du är riktigt mysig av dig kan du koka dig själv en kopp te, ta en filt runt axlarna och sen ägna dig helt åt ditt konstverk. Glöm inte att ha bra ljus och färger du trivs med. Det kan nämnligen inte bli fel för om du känner dig nöjd med vad du åstadkommit kan du sätta upp det på väggen alternativt ge det till mormor eller också läraren om du vill ha mvg. Om du är jävligt dålig så kan du helt enkelt sitta och skratta åt din fula tavla efteråt. Något för alla!
Själv har jag börjat på ett projekt med vattenfärger (då jag inte äger några andra sorters färger) där jag har lite olika motiv och starka färger. Jag kan sitta i timmar med målningarna, med en bra skiva som bakgrundsmusik så går inget att stoppa mig! Tänk om man kunde vara lika produktiv med läxorna.. Anyway, jag lägger upp en bild på mitt verk sen när jag är klar.

Jag har i vilket fall som helst haft en urhärlig sommar! Dock orkar jag inte alls berätta om det, men ni kan ju föreställa er. Nu är skolan "igång" och rullar på. Anledningen till att jag skrev det inom citat-tecken är för att jag bara larvar mig hela dagarna. Nu menar jag inte att jag inte skärper mig i skolan men det är så trean är mina vänner. och ja, jag gillar det.

              

Dessa bilder beskriver dock lite om hur min sommar varit : fest, fest, kärlek, kärlek.

Imorgon kommer min vackre Prins med sin tappre springare (tåget) och på fredag har jag hört att det blir S.O.L!
- Jag tror ändå jag kommer trivas med denna höst.

:* /Erika - all yours

Kommentarer
Postat av: elin

jag älskar att jag får ditt liv i skrift. creepy, men så är det! och så tycker jag om dig, snygg!

2007-09-11 @ 23:19:23
Postat av: din hemliga beundrare mille!

Jag tycker du är söt!

2007-09-12 @ 00:31:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback