and I have the time of my life?

Idag har varit en sån extrem ångestdag för nog alla i min klass.. Man börjar känna lite att det lider mot sitt slut och det är svårt att inte ta ut lovet i förskott. Så får man reda på att det minsann ska skrivas två labrapporter till samtidigt som vi ska skriva en uppsats och redovisa detta muntligt också. Detta ska, tillsammans med tusen andra saker, hända inom loppet på 5 veckor och jag vet inte.. Jag känner mig helt enkelt inte pepp på det alls! Så tittar man ut och ser hur det nästan är oförskämt fint väder och låter vetskapen om att man måste sitta inne och skriva läxor hela veckan sjunka in. Nä, jag vill inte, inte idag faktiskt, inte någonsin!

Så, när jag kom hem så gjorde jag mig en härlig latte. På riktigt med mjölkskummare och allt som jag nu, efter ungefär 3 år, lärt mig använda. Sen satte jag mig på altanen och smuttade på kaffet i solen och det var minsann inte så svårt som jag trodde att glömma alla måsten och man inser att dagen ändå är rätt fin.

Vi repade på K+M+R+L=C idag och det gick bättre än någonsin förr och imorgon är det genrep. Fy vad spännande det är! Bara en vecka till premiär!

Nu ska jag faktiskt iväg och hämta HM-leveransen!! Kanske visar några av mina inköp sen!



Kommentarer
Postat av: Christine

och vad är K+M+R+L=C? teeeheell mee.

Postat av: erika

Det är en pjäs som vi har med scenisk gestaltning! Det är med mig, elin, elise, paulina och nicolette. Vi har premiär 12.30 i D1 nästa tisdag och även en kvällsuppvisning 18.30. Du borde komma och titta!! :D

2008-04-21 @ 17:59:46
URL: http://kufiskt.blogg.se
Postat av: hannoo

Haha vette fan, Robin säger att det är flera Ananasfrukter men VEM säger så liksom?

2008-04-21 @ 19:16:03
URL: http://hannoh.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback