buttercake.

Första riktiga jobbdagen idag och jag har faktiskt aldrig kännt mig så dålig men aldrig heller kännt mig så bäst!
Oerhört trevligt jobb vill jag be att få tala om, där på Bullen & Bönan och den som är i Tomelilla en torsdag eller lördag och INTE fikar där borde dödens dö! Jag gör killer-milkshakes och stans godaste latte!

Jag har varit oerhört butterbitter de senaste dagarna. Vilket jag absolut inte fattar för det är ljuvligt väder och jag borde hänga på den där (jävla) hetsen om att vara ute exakt hela tiden... jodå, jag har minsann lyckats vända den mycket välkomna vår-nästan-sommar-värmen till något negativt! Hör och häpna! Idag satt jag och klagade högt om hur mycket jag irriterade mig på att julia gav mig dåligt samvete över att jag ville sitta och slappa framför tv:n den halvtimme jag hade mellan jobb och teater. "Men eriiiiiika! Det är jättefint väder ute! Du kan sitta ute och slappa! Vi kan åka skateboard!" SKATEBOARD?! Alltså inte nog med att både jag och julia är typ de sämst balanssinnade i hela sverige... De enda skateboardarna vi äger var från min pojkflickstid då jag gjorde allt för att vara exakt som johannes! Och de sög redan då.. Men nää där ska hon stå och vingla lite och tycker att "det är aldrig försent att lära sig". Jag surade mest men visst satte jag mig därute och drog upp tröjan för att sola min bländade mage.

image57Det här är då min man i ny fresh frilla!
Han har allt snappat upp några snygga vibbar från gamla goda tiden.
80-talet, vajt to tu vägejn?
Tänk att bara få rufsa om i den kalufsen? Prrr!












Nu ska jag gå och köpa glass för det gör man på sommaren......

Dagens : Caesars Palace - Right About Time

Kommentarer
Postat av: Julia

nu ljuger du väl ändå! jag satt mest på brädan och lyssnade på ditt bittra snack och balanssinnet?!?!! We gotz it

2008-04-29 @ 17:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback