failure.

Damn vad en sån här sak kan göra att man känner att hela världen har gått under..
Ja, jag missade på körkortsteorin, usch.. Jag bröt ihop i telefon med elin och meddelade denna fina att jag då inte tänkte gå på några fler lektioner idag och åkte hem för att vila upp mig inför resten av livet.

Nu är klockan 13.13 och jag har tröstshoppat två fina väskor som faktiskt bara kostade 20 kronor tillsammans så nu mår jag lite bättre igen. Dessutom så hade vi uppspel på teatern igår ju och det var jättekul, tänker skriva lite mer om det när jag har bilder men om ni vill läsa lite reflektioner om det hela -->
snuttismallo.blogg.se

image61


Dags att kolla på heroes och slumra till för jag är riktigt jävla trött, utmattad, less och trött.

TREVLIG VALBORG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback