fettfria popcorn.

Nu har jag haft ett rejält uppehåll från eget bloggande och har lagt lite mer krut på min och elins fantastiska blogg - snuttismallo.. Jag börjar ändå sakna en egen blogg lite och tänkte att istället för att starta en helt ny så förnyar jag kufiskt. Fast problemet är att kufiskt inte är något man lägger på minnet sådär så jag funderade ändå på att starta en helt ny. Dock orkar jag inte det alls just nu så jag fortsätter skriva här lite till!

Idag fick jag förresten jobb på ett café i Tomelilla där jag ska få ihop massa pengar till Asienresan med min man! Okej, det kommer inte att bli någon förmögenhet men det kommer nog att räcka!

En annan sak som hände idag var att jag hittade en popcornmaskin i vårt hus som mamma gömt i ett skåp. Ni som känner mig vet vilket popcornfreak jag är så jag kan verkligen inte fatta hur mamma har hållt denna undan för mig i alla år.. Jag ser det som ett direkt svek.

Jag vill ha student!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback