Hela världens hunger samlad i mig.

Nu har jag då lagt åtskilliga timmar åt att läsa olika bloggar, kollat på film, ätit glass och myst med James. Mest lite olika modebloggar men den jag fastnade mest för var ändå Alex Schulmans blogg på aftonbladet. Alltså, all heder till gulliga modebloggare och såna trevliga vardagsbloggar men att läsa sånt humoristiskt skräp som han skriver om är bara helt sjukt underhållande. Jag sitter ju här och småfnissar lite för mig själv hela tiden och önskar att jag hade lite halvtaskiga punchlines att komma med ibland eller att jag var bästis med Adam Alsing.

image52
Mitt underbara sällskap för kvällen.

Nåja, filmen jag såg på hette The Lord of Illusions och den var ganska dålig.. Fast precis så bra att jag nästan klöktes upp glassen emellanåt. Alltså inget för mesar liksom.

Glassen jag åt var precis så god som jag önskar att all glass är. Dock inte lika god som Ben & Jerrys så det får bli en sån nästa helg tror jag bestämt. Varför jag skriver nästa helg är för att jag inte tänker äta något onyttigt i veckan utan jag ska ha nyttovecka deluxe! Sen är jag ju fortfarande pank, vilket jag inte kommer vara nästa helg. Studiebidrag <3.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback