help! please?

Nä vet ni vad.. Jag har verkligen ingen lust för en tråkig SWAT-analys, naturkunskapstrams eller körkortsteori. Mamma har till och med lyckats få studenten att kännas jobbig med att jag ska sitta och planera. Tillsammans med både henne och pappa! Alltså jag älskar mina föräldrar och allt men när jag är på sånt humör jag är på nu så är det verkligen en pärs att faktiskt umgås med dem.. Jag är sån tonåring!

Förövrigt så har jag seriöst börjat fundera på att skippa Öja, stället som alla studenter drar till på studentdagen.. Jag är rätt sugen på att bjuda precis alla hem till mig så har vi ett mer personligt studentfirande! Plus att man inte riskera att slösa en massa pengar på något som ändå inte är kul och som lär vara rätt borta ur minnet efter åt ändå.. Vad säger ni?

Jo, nu har klockan passerat tio och jag har nu bojkottat alla tankar på läxor. Nu ska jag mysa ner mig och titta på P.S.I.Love.You med min nya mysiga skjorta och ett par aldeles för stora trosor.

image54

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback