I can't get no sleep.

Verkligen en sån kväll där man inte kan få tankarna ur huvudet. Tänk om det bara hade funnits en "av och på"-knapp som man fick använda lite då och då.. Oftast, om inte alltid, när man tänker jobbiga och dåliga tankar men minst lika ofta när man bara tänker på sånt som man verkligen tycker om och som fyller upp hela dig. Jag är verkligen helt fylld av längtan nu, så att jag inte vet vart jag ska bli av! Just när jag mest av allt bara borde sova..

Nu måste jag faktiskt lista upp allt jag längtar efter just nu:
- Morgonkvällen med min man
- Premiären för K+M+R+L=C
- Leveransen från HM
- Balen
- Siesta
- Komma igång med jobbet
- Sommaren
- STUDENTEN
- ASIEN

ahh, den här känslan skriker vår.

image49

markus krunegård - samma nätter väntar alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback