i dont listen to what people say

Det var oerhört längesedan jag lyssnade på Broder Daniel och en tid för hundra år sedan var det mina favoriter. Jag har aldrig sett dem spela. Eller jag har sett Henrik Berggren visserligen men aldrig bandet... Det är inget som grämt mig särskilt mycket egentligen och nu när det är så längesen så bryr jag mig inte alls.

Way Out West är den nya festivalen som alla vill till, som har de grymmaste banden och ligger i grymmaste Augusti.. Fast dit ska inte jag, jag ska till Asien! Fast jag tror inte jag åkt dit även om jag inte skulle resa.. Men när man läser en
sån här artikel så fylls armarna med knottror och man känner en klump i halsen och det är bara så underbart fint. Jag vill också, fy fan vad jag hade velat vara där!




Det känns om att min barndom är över, har känts så hela dagen. Fast jag vill inget annat än bli vuxen nu. Inte vuxen sådär alltså... Jag är bara så fruktansvärt trött på att vara en arg och missnöjd tonåring.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback