I heard it on the radio

Har inte haft så mycket tid att skriva på senaste... Eller jo, det har jag men jag har lagt den tiden på andra saker.
Till exempel så har jag ägnat denna kväll åt heroes och körkortsteori vilket inte är så pjåkigt om jag får säga det själv. Har även till min stora glädje spenderat ungefär 40 minuter av mitt liv åt det senaste Greys Anatomy-avsnittet. De har haft upphåll i typ tre-fyra månader men nu fick jag äntligen utlopp för min abstinens ikväll. Det känns bra!

För er som än inte sett det underbara programmet borde börja göra det med en gång. Men jag måste varna; det tillsammans med Scrubs är den farligaste av alla droger. Jag vet inte vad det är med mig och dessa sjukhusprogram... Jag borde kanske satsa på läkare ändå.. Någon som vill ge mig några MVGn så jag kan bli det? Jag hade varit den grymmaste läkaren av alla faktiskt.

image60

Nåväl, nu har jag gjort klart alla delproven av körkortsteorin vilket var på tiden för det är minsann uppskrivningstid om en och en halv dag! Fy vad spännande!!

Nu vill jag bara göra väldigt klart för alla att bara för att jag har körkort så tänker inte jag köra en massa bil för jag är faktiskt väldigt emot det att köra bil så fort man får chansen! Vi har utomordentliga kollektivförbindelser så jag tänker fortsätta åka buss och tåg så mycket jag kan. Så, nu har ni det skrivet, nu kan ni gnugga denna fakta i huvudet på mig när jag en dag tar bilen till skolan så att jag får dåligt samvete!

Tänkte också meddela att Midlake är ett väldigt bra band och det var på deras konsert för snart ett år sedan, på KB, som mina läppar blev kyssta av läpparna som tillhörde min blivande hjärteägare. Då var de där läpparna ännu inte vana vid varandra men om en vecka har vi varit tillsammans i hela 10 månader. Och fy vad bra månader!

Här får ni därmed en av deras äldre låtar att njuta av som dessutom har en väldigt trevlig video...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback