Impossible, impossible.

Usch, idag har jag varit väldigt trött och lättirriterad. Ett humör som gärna smittar av sig och skapar dålig stämning i en ilande fart. Det är så fruktansvärt synd att jag är så för vädret är helt underbart och det är söndag och snart student osv. I fredes fick jag min studentmössa! Känslan av att se sitt eget namn och 2008 på den där fiiina mössan är ju helt obeskrivlig!

Jag är annars rätt nöjd med helgen nu när jag blickar tillbaka. Eftersom att jag på någon vänster har lyckats bli helt pank så har det blivit en stanna-hemma-helg eller stanna-hemma-hos-mille-helg, vilket inte är fy skam! Ännu bättre blir det när en jättesöt maria kommer hit en lördageftermiddag och delar frukost med oss för att sen förgylla hela min kväll. Kändes helt underbart att umgås precis så nära som vi umgicks förra våren igen. Det är verkligen vi!

Låt nu vädret fortsätta vara såhär underbart ett tag till! Ja, i alla fall till den 5 augusti sisodär!
Och låååt bara skolan ta slut nu för jag känner inte för det mer!

/Erika

image50
(kolla, hon ser ju faktiskt ut som en ängel!)

Kommentarer
Postat av: maria

DET ÄR VERKLIGEN VI


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback