we are so much better...

... when we are together.

image59

Skulle bara vilja meddela att jag är mäkta nöjd med Siestas band iår och jag bara skrek rakt ut i luften på arbetslagsrummet när jag läste att denna donna ska förgylla framför allt MIN och MARIONIS siestavistelse. Dock förstördes min reaktion av dumma klasskompisar som glor skit och säger "ehh, BRITTA persson.. vem faaan är det? och vad är DET för namn?" sen flinade de lite sådär grabbigt. Jag rynkade på näsan åt den lättsamma idiotin och dagdrömde mig iväg.

Jag har sparat ett sms från 100 år tillbaka från just min fina maria skulle försvinna ifrån mig i en vecka förra sommaren, när hon skulle till Emmaboda:
"Don't be to hard on yourself now when I am not around
to tell you you are the best girl in the world."

Visst, det var inget hon själv kommit på, och ja det är från Britta Perssons - Bellamy Straat Straat. Men det där smset var precis rätt i precis rätt tid och betöd allt. Just såna saker, så som hon kan läsa mig, den där maria, gör att jag ibland kan känna att jag är skyldig henne hela mitt liv!

(Sen är det en otroligt fin bild också faktiskt)

Kommentarer
Postat av: maria

erika erika erika.. WE ARE SO MUCH BETTER WHEN WE ARE TOGETHER. jag älskar att britta persson kommer till siesta och jag älskar att jag ska dit med dig!! har du lyssnat på hennes nya album än? det är så himla fint, lite gladare än förra tycker jag. åh det kommer bli så fantastiskt när vi ska se henne (och alla andra på siesta). det bubblar i mina lungor när jag läser det här.. jag vill bara ut i solskenet med digdigdig och ge dig hela mitt liv för du är som ingen annan.
(jag lånar bilden)

Postat av: maria

OKEJ KOLLA PÅ DETTA JAG DOG http://youtube.com/results?search_query=britta+persson&search_type=

2008-04-26 @ 22:32:53
URL: http://mariao.blogg.se
Postat av: maria

http://youtube.com/watch?v=Q_lT-_JqZM0 *

2008-04-26 @ 22:39:00
URL: http://mariao.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback