afroerika

Idag kan ni tro att jag ska träffa min hjärtas man!!
Ja, för idag kommer han hem och om lite mer än tre timmar så är jag i hans famn och jag tror inte att ni förstååår hur mycket jag längtar! De här två veckorna har varit en hel evighet. Helt ärligt.

För er som undrar så gick det bra med mitt öga. Ser bara lite suddigt forfarande och blåsvarta fläckar har dykt upp lite var stans runt ögonen. Jag har så förfärligt lätt att få blåmärken. Fast det tråkiga är att ingen riktigt kan tycka synd om mig för man tror mer att jag kletat ut mascaran eller fått något annat skit på näsan... Och om jag berättar vad som gått på tok så skrattar dom bara.

Men här kan jag ju inte sitta! Nu ska jag duscha av mig och sen bär det iväg mot tåget! Åh, gud.. detta kommer vara den längsta tågfärd jag någonsin varit med om!



så här hade jag sett ut om jag hade afro och om jag nyss slått upp ett gummiband i ögat (=något rödtonad i ögat ja).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback