allergichock.

Jag har haft en fantastisk söndag! Klarade dock bara en av mina punkter på saker jag ville göra idag. Middagen blev inte heller av för Malin ville på roma med mig och det ville jag också. Där blev det tonfisksallad och en massa skitsnack. Inte bara skitsnack utan något annat skit också för inom 20 minuter hade jag sjukaste utslaget över hela halsen och huvudet hade antagit en något lila färg. Det blev till att åka in till akuten!

Nu har jag fått adrenalinspruta och en massa annat trams och har aldrig varit så mör.

Tänkte bara uppdatera lite snabbt för nu tänker jag sova! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Therese

hejsan! hur får du sån fin blogg sida?

hur kan du göra " såhär " :p ?

asså hur du kan få dom egna ögonen röd bakrund en bild på dej m.m ?! super snyggt ;)

Postat av: sara

men kära nån. hur har det gått med allergin?

2008-07-07 @ 17:32:24
URL: http://aaua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback