bacon & eggs

Igår var jag så full att jag liftade i malmö i ren panik för jag ville verkligen hinna med sista tåget hem. Vilket inte gick hem utan bara till ystad så man fick lägga 350 kronor på taxi för att sen sätta sig framför tv:n och fyllekränga en påse chips med mild ajvar.. Om det var gott eller vad jag tittade på har jag verkligen ingen aning om!

Men jag hade kul, verkligen! Jag önskar att jag hade kunnat fortsätta hela natten. Men det kunde jag inte för jag skulle såklart jobba halv tio idag vilket var det värsta jag varit med om... Jag har nog aldrig varit så trött i hela mitt liv! Bakfull på jobbet är verkligen ingenting jag rekomenderar.

Nu är allt bättre dock. Jag har hunnit sola och bada av mig all bakfylla och nu är pappa iväg och hämtar en pizza till mig. Highlife is my life!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback