det är så tråkigt och trist utan dig

Det är många som känner sig manade att visa upp sina hjärtan på allmän plats för alla mår dåligt och alla mår skit håll det där för dig själv och ditt usla liv låt tankarna styra vad hjärtat känner det är så att bli vuxen och bara va vänner låt tankarna styra vad hjärtat känner det är så att bli vuxen och så att bli äldre.

Oooououououuououuuuuuuuuuu

Markus är så bra. Min puls går upp till tusen och jag peppar isönder till denna låt bara hemma. Jag vill bara ställa mig upp i sängen och skrika med i sången för den är så fruktansvärt fantastiskt bra.




det är inte jag som filmat och det är sämst kvalitet och jag vet inte ens om man får sno videor på detta vis men mina tår vickar i en jävla fart 1:40 in på videon (mer än så orkar jag inte röra mig). Fan vad han är bra! och snart ses vi igen!

Kommentarer
Postat av: maria

SOLEN GÅR UPP OCH VINTERN TAR SLUT DET GICK UPP FÖR MIG NÅN GÅNG INNAN JUL ATT DU HAR GÅTT VIDARE OCH TRÄFFAT NÅN ANNAN ÄNDÅ MÅSTE JAG HÖRA DET GÅNG EFTER ANNAN ATT DU INTE ÄR KÄR MEN ATT DU HOPPAS ATT BLI ETT RATIONELLT BESLUT NÅN GÅNG INNAN JUL JAG FÖRSTOD ATT NÅTT ÄNDRATS INGEN MER DRAMATIK DET VAR VUXET BEHÄRSKAT LÅNGSAMT SANSAT OCH TRÅKIGT OCH TRIST, DET ÄR SÅ TRÅKIGT OCH TRIST UTAN DIG! (OCH JAG DÖRDÖRDÖRDÖR OCH TÅRARNA ÄR SÅ NÄRA FÖR DET HÄR ÄR SÅ FANTASTISKT, VAD ÄR DET DÄR FÖR KILLE EGENTLIGEN SOM FÅR EN ATT KÄNNA SÅHÄR) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback