en superliten ursäkt.

Nu var det en vecka sen jag uppdaterade sist så jag tänkte att jag skulle försöka mig på ett litet inlägg. Anledningen till att jag inte skrivit är för att jag flyttat till vår sommarstuga och här bor jag helt ensam. Det är ljuvligt! Därför ber jag bara superlite om ursäkt för att jag är så seg..

Här är så härligt för det är den perfekta platsen att ta hand om sig själv och fundera igenom lite olika saker. Fast jag har haft sällskap ett par kvällar av fina vänner och det kommer jag ha även denna kväll. Fast de kommer inte förrän om en liten stund.


Det enda sega är att jag fått gå upp vid halv sju varje dag och fått cykla 6 kilometer till bussen. Så har jag jobbat varje dag. Men sen å andra sidan så är det ju inget fel på rutiner och motion så egentligen är jag rätt nöjd med att jag varit uppe så tidigt varje dag. Längesen jag kände mig så duktig hela tiden.

Jag pausar vidare med bloggen till nästa vecka tror jag. Det tar hundra år för det mobila bredbandet så det känns helt enkelt inte värt det att lägga en massa tid på att vänta på att sidan ska komma fram osv. Sen är det dags att börja göra resebloggen som jag och mille ska skriva i när vi är ute och reser. Den MÅSTE ni läsa för det kommer bli så häftigt! 12 dagar tills vi åker!

Helgen bjuder på ledighet, myskväll med mille imorgon och på lördag ska jag få nöjet att träffa både markus krunegård och lars winnerbäck bland andra tillsammans med en massa kompisar. Och så ska det bli jättefint väder har jag hört! Ljuvligt, ljuvligt och LJUVLIGT!!



Ha en superfin helg allihop! :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback