onsdagskvällen.

Jag är förälskad! Fast det visste ni redan så det finns väl ingen mening med att skriva en lång utläggning om hur bäst min pojkvän är även om jag hade velat skriva hur mycket som helst om just den saken. Igår när jag kom dit så hade han tänt ljus i hela rummet och gjort fint! Sen fick jag lite presenter.. För jag hade fyllt 19 och vi hade fyllt ett år. Efter det gick godsaken och hämtade mat som han hade gjort! Grekisk sallad, som jag älskar, och vitlöksbröd, som jag också älskar. och inte nog med det så hade han öppnat en flaska rödvin som vi njöt av hela kvällen. Alltså det finns faktiskt ingen finare pojke!

Imorgon ska vi fira ettårs-dagen på rikigt och äta på restaurang! ÅH! Jag känner mig bortskämd.

Och alla älskar att läsa om sånt här eller? haha. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback