jagsaknar.com

Nä nu får jag bärga mig! Sen jag kom hem för tjugo minuter sedan så har jag ätit en stor klase vindruvor, ett äpple och en nektarin! Min frutkomani har nått nya höjder! Till mitt försvar så får jag säga att jag inte fått en chans att äta något annat än en smoothie sen klockan 9... Det går inte att äta på jobbet så man är såhär superhungrig när man kommer hem.

Jag fick en ciabatta med pesto och brie idag som jag skulle ha med hem från jobbet idag, vilket jag tyckte var väldigt snällt. Och det är just jag och denna ciabatta som om en timme ska sätta oss på tåget mot malmö. Tillsammans med lite fina människor också förstås för en macka är inte alltid det roligaste sällskapet.. Där ska vi sätta oss i kungsparken och kanske bli lite vinfulla och ha picknick. Jag hoppas på en riktigt trevlig fredagkväll! Vilket jag tror att det kommer bli också!

Nu är det fem dagar tills mille kommer hem och jag vet inte vart jag ska bli av så mycket jag saknar honom!



åh, denna fick jag av honom igår! såå fin! Jag vill vara montenegro som får ha mille! <3 Imorgon har vi varit tillsammans i ett helt år!

Kommentarer
Postat av: johanna

buuh, jag saknar mille buu

erika.. ACTION please! det är i alla fall vad Min blogg bringar.



ps: tack för din kommentar. ds



:)

Postat av: Anonym

tro mig jag kommer vara killen du hatar ett tag till

2008-07-05 @ 13:43:28
URL: http://lupum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback