Lagad kamera!

Ja, ni hörde (läste)! Kameran är alltså lagad så nu ska det ta mig tusan fotas och läggas ut.
Inom kort så kommer det dessutom bli en helt ny design på bloggen. Fast jag funderar som bekant på att göra en helt ny blogg för jag är inte så glad för detta namnet.

Dock hinner jag inte lägga ut några nya bilder nu. Dels för att jag inte hunnit ta några men framför allt för att jag måste iväg till folkhögskolan på ett gympapass jag fick som presentkort av mina chefer. En utmärkt present tycker jag om man kompletterar med fyra kexchoklad. Vilket de gjorde! Och de är slut!

Hörs lite senare mina kära gosgumpar och kisemisar!



(På tal om gosgump så kommer mille hem i övermorgon!! Åh, längtarlängtarlängtaaar!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback