Lagom är bäst.

Det är ingen bra idé för mig och pappa att cykla och handla tillsammans! Jag som inte tänkt äta något godis på veckodagarna blev tvungen att köpa godis och lika så gjorde pappa. Jag lyckades visserligen hålla mig till naturgodis så det gör ju ingenting och det var sååå-å gott! För påsen är givetvis slut. De har börjat med några nya små pluttar som är som majsbollar i konsistensen men de har jordgubbssmak! Jag älskar jordgubbar gränslöst mycket!

Sen köpte vi frukt i massvis också efter min abstinens hela dagen. Jag är nämnligen en fruktoholist! Det är både jag och min syster.. Kvittar egentligen hur mycket frukt vi köper hem men den är slut inom två dagar. (om det inte är pappa som handlat för han har ingen känsla för det här med kvalitet i frukten) Men frukt är ju så faktastiskt bra inom alla kategorier. Och jag har lyckats klämma i mig tre stora äpplen inom loppet av en halvtimme! Smart! Med tanke på hur min mage har mått efter extrapris på läkerol på filmgiganten. Att jag aldrig lär mig?




Åh, han är så fin! Detta är min gamla häst som vi sålde för närmare två år sedan. Ibland saknar jag honom så att hästflickan i mig gråter högt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback