om åtta dagar.

Jag är rädd att denna blogg lider mot sitt slut. såvida jag inte tar upp den igen efter resan men då känner jag mig nog mogen för en ny! Det som kommer ta upp mina tankar den sista veckan hemma är att få fin min och milles reseblogg som vi ska skriva i så ofta vi bara kan när vi är iväg. Vet inte om jag ska avslöja vad den heter riktigt än för jag vill att den ska bli klar först vilket den inte blir på en kväll sådär för varken jag eller mille är några designmasters. Det blir ju en del pillande...

Äh, eftersom att skaran som läser denna blogg ändå inte är så stor så kan jag väl lika bra berätta vad bloggen heter så får ni lägga den på minnet helt enkelt och bli stammisar om en vecka!

http://vilseiasien.blogg.se/



SEHR GESPANNEND!

Kommentarer
Postat av: Suz

Hej . Läste någonstans att du brukar beställa kläder från stylebystars ? Hur är storlekarna där??

Postat av: xiaoxin

Tack för din kommentar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback