stackars idiot.

Ja gympapasset gick ju inte strålande bra får jag säga utan det resulterade i ett andra besök på akuten på två dagar. Vad som hände var att jag tappade kontrollen över gummibandet som jag hade under fötterna. Så när jag spände upp detta band förbi mitt huvud så släppte det under fötterna och flög rakt in i ögat. Alltså ett fett jävla gummiband! Eftersom att jag i princip förlorat synen på ögat så blev jag något panikslagen så vi körde in till lasarettet. Dock kunde inte de göra något utan vi fick vackert köra hem igen. Fast först efter en runda på max.

Så här sitter alltså jag med ett halvt kycklingmål i magen (ska seriöst sluta äta kyckling, iaf på max.. usch!) och typ bölar fortfarande av ren chock och rädlsa. Vad jag borde göra är att gå och lägga mig för detta gör ju inte ögat bättre över huvud taget. Vad ni kan göra är att tycka fruktansvärt synd om mig och så säger jag godnatt!



bilden föreställer mig numera. typ. :(



Kommentarer
Postat av: johanna

haha åh nej. fan va hemskt och fan vilken otur! både allergisk och blind.



krya på sig!

Postat av: sara

hahahaha, alltså sån äkta random fail!

2008-07-09 @ 01:00:30
URL: http://aaua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback