sweet tooth.

Oj! Vad veckan har varit händelserik hittills! Jobb har det varit i vanlig ordning men även en massa övningskörning, varit på gympa, hälsat på mormor, läst ut en bok och kvällen har jag spenderat på kiviks marknad. Det gick mycket bättre än jag vågat hoppas på! Jag hittade en grön plånbok, två nagellack, en munk, kanderade mandlar och en MAGIC BULLET BLENDER! Hysteriskt! Killen bredvid lyckades pruta till sig två stycken för 500 och så sa han att jag kunde köpa den ena av honom. Jag hade stått där en stund och trånat men känt att 300 var lite mycket kände helt plötsligt att 250 var som rena rånet!


okej, det blev lite lögn över det hela för jag det var inte alls jag som köpte den utan det var mamma som köpte den till mig i tidig inflyttningspresent. Som bekant söker jag och mille ju lägenhet och imorgon är det visning igen! :D Det är så himla spännande! Mmm, Margaritas! Smoothies! Milkshakes! Margaritas igen!

Och vet ni? Idag är det exakt tre veckor tills vi drar! Bara liksom på tal om spännande vaaa!!!!!



Fina va? Puss.


Kommentarer
Postat av: Annie

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback