sommardrink och trötthet.

Idag är jag verkligen sådär utmattad.. Orkar knappt hålla ögonen öppna och jag kan inte prata för när jag försöker säga något så blir det bara ett mummel. Men det är kanske inte så konstigt när ens hjärna går på högvarv av alla tankar kring resa, jobb och problem och inte minst saknad. Shit, saknad tär verkligen på en.

Jobb idag igen och andra dagen jag fick jobba över för det är så mycket folk! Men det är ganska kul egentligen om man inte är så trött och efterbliven som jag är idag. Efteråt så hade jag bara en halvtimme på mig att kasta ihop en smoothie som skulle ge mig näring till aerobicpasset som malin skulle introducera mig inför. Det var nämnligen hon själv som hade satt ihop detta så skulle vi vara försökskaniner. Det var jättekul och hon är bäst på att dansa. Senare ska hon hålla i ett eget friskis och svettis-pass! Det är alltså den donnan som ska få mig i form! Kanske.



Åh jag känner för sommarfylla och kärlek! Är det inte underbart att solen kommit tillbaka?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback