hallon och så.

Idag har jag känt mig sjuk hela tiden så jag var tvungen att knarka vitaminer i form av fyra kiwis så nu är mina ögon helt tårfyllda för den effekten har kiwi på mig.. Det liksom svider i hela ansiktet! Men det är mysigt!

Efter jobbet så möttes jag upp av maria och efter toast och en titt på hela världen (vi tittade på vår jordglob och tänkte på alla ställen man vill åka till) så begav vi oss till det nya biblioteket där vi lånade oss vars en ny bok och bläddrade i tidsskrifter.. Varför känns allt så fint när man är med maria?

jag har minsann även fått lite sol på mig för när maria gick hem så gick jag hem och lade mig i solen med bubbelvatten med hallon i och min nya bok. Boken är med Paulo Coelho som också har skrivit Alkemisten som var en av de bästa böckerna jag läst. Den heter "Veronika bestämmer sig för att dö" och låter nog mycket mer deprimerande än den är. Har visserligen inte läst så mycket men den känns väldigt bra hittills. Har lagt ner "
Bitterfittan" för tillfället för det känns som att den gjorde mig alldeles för, ja, bitter.



Världens lättaste lyx. Vi har en sån som kan kolsyra vatten så det gjorde jag och lade i ett par frysta hallon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback