vitaminboost.

Så, då var en sak avbockad på min want-to-do-list för dagen! Vilket inte är att hälsa på mormor för efter ett litet samtal i telefonen med henne fick jag reda på att jag inte riktigt var välkommen för hon ville inte snora ner mig. Nej, mormor var alltså sjuk så jag får hälsa på henne en annan dag. Vad jag har gjort är att jag faktiskt tränat i en hel timme! Crosstrainer 25 minuter och styrketräning. Just styrkan kändes för jävla bra för jag måste få muskler om jag ska orka kånka runt på en backpackerväska i tre månader!

Sen gick jag upp och gjorde mig en näringsrik smoothie och den blev så fin och god så att jag helt enkelt tänker dela med mig av den!



1 äggula (otroligt proteinrikt - viktigt om man ska träna)
1/2 banan
1 dl frysta hallon
1/2 dl blåbärsdryck
1 dl proviva jordgubb
10 torkade tranbär
1,5 tsk linfrön
1 tsk solrosfrön
(okej typ allt är ca-mått för jag bara hällde i lite på måfå)
mixa!
and do it good för nu gjorde inte jag det och det är sjukt drygt och frustrerande när tranbär och solrosfrön fastnar i sugröret mitt i njutningen. Det är så härligt med smoothies för man kan i princip blanda i vad som helst och det blir ändå gott! Utom typ kött eller ostbågar.. Ja, jag tror ni fattar, det finns gränser.

Nu tog den slut undertiden jag skrev så nu ska jag ta tag i något annat på min lista och det blir nog inte städning för det är helt enkelt för mycket för mig just nu så jag ska nog smita och handla istället till middagen ikväll. Efter en dusch då för jag vill ju fortfarande människor i min omgivning väl.

:*

Kommentarer
Postat av: matilda

gott, den får jag prova! vad brukar du göra när du är sjuk?

Postat av: carro

åh vad roligt, vart drar ni iväg då? :D åhfan, den där smoothien ska jag pröva direkt jag kommer hem från jobbet tror jag minsann :D

2008-07-06 @ 15:27:46
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: carro

aaaah, nu gjorde du mig ju inte alls hundra kilo avundsjuk! FY vad fuskigt! hur fick ni råd till en sån resa? :)

2008-07-06 @ 15:32:23
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: carro

ja verkligen! :) åååh vad spännande! :)

hur har dagen varit hittills då? :)

2008-07-06 @ 15:48:09
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: carro

åh fasen va härligt då :) den kanske jag skulle se, jag håller med dig, det är nånting med asiaterna o skräckfilmer alltså! det enda problemet är att jag aldrig ser skillnad på dem, så jag har ganska svårt att hänga med i storyn emellanåt, för jag tycker de ser likadana ut, o heter likadant allihop :P



shit pomfritt, tänk om du träffar massa spöken o sånt därnere, hoppas du slipper det!!!

2008-07-06 @ 16:23:46
URL: http://carrof.blogg.se/
Postat av: dansare

kolla gärna in min blogg..

allt om dans å frisörtips med mera:)

2008-07-06 @ 17:44:08
URL: http://youngwoman.blogg.se/
Postat av: Solli

ser riktigt gott ut!

ha en underbar dag!

2008-07-06 @ 18:01:02
URL: http://metrobloggen.se/solli

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback