after8kladdkaka och nostalgi

Ja det är förmodligen sista gången min blogg handlar lite om fotboll för nu får det vara nog. Jag har precis varit ute och gått med Malin ett slag och därmed missade jag första halvlek. Såfort jag kom hem så satte jag mig vid tvn och då hade matchen precis börjat igen. Jag hann inte ens ställa ifrån mig glaset förrän Ryssland gjorde sitt andra mål. Så jag reste mig igen och satte igång popcorn och bestämde mig för att datorn fick passa bättre ikväll. Tillsammans med popcorn och ett glas mousserande vin så blir kvällen förträfflig.

Det har faktiskt varit en förträfflig dag. Jobbet var trevligt idag. Efteråt gick jag en runda på TIFs (ett loppis i Tomelilla) där jag inte hittade ett dugg för att sen möta upp maria som skulle lämna av max på stationen. Sen tog vi oss en fika vilket innebar att jag för första gången fikade på bullen & bönan sen jag började jobba där. Trevligt, billigt. Efter det var det hem och på med joggingkläder för att sen ge sig ut på långrunda, komma hem och bada, göra sushi, äta med mamma och sen somsagt en promenad med Malin som jag verkligen inte pratat med på evigheter och det känns som att det var på tiden. Tråkigt när man glider ifrån varandra men om man inte gör det så kan man inte återförenas och ha 1000 saker att prata om. Det är början på något nygammalt känner jag. Gammal kärlek rostar aldrig?

Nu håller det på att bli ett så långdrygt inlägg igen så jag tänker istället luta mig tillbaka och titta klart på en film som jag försökt se klart i flera dagar. The Prism heter den och den är inget vidare.

Gos!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hello! kolla in min tävling på min blogg där du kan vinna en super fin topp :) tävlingen avslutas på söndag så ännu har du chansen att vinna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback