då super man!

Det kan inte finnas en enda som missat att Sverige spelar sin första match i EM ikväll mot Grekland. Ingen som varit på Bullen & Bönan i alla fall. Min chef är nämnligen en riktig fotbollsnörd så han hade satt upp sverigeflaggor i hela butiken och utanför, köpt sverigetröjor till oss alla samt satt på sig den fulaste blå-gula peruk jag någonsin sett. Värst av allt så hade han bränt en skiva med fotbollslåtar i stil med "in med bollen i mål" med markoolio och "Who's da man" med Frans som gått på repeat hela dagen dvs 8 timmar. Jag vet verkligen inte hur jag ska sluta nynna på dessa skitlåtar.

Roligast är när Frans sjunger "Sveriges hopp, vår superman"... Jag gick och grubblade i flera timmar tills jag till slut tog tag i saken och frågade andreas, min chef alltså:

- Vad i hela friden sjunger han?! Sverige mål, då super man? Så kan väl inte ett litet barn sjunga?!

......... duuu'h. alltså vilket pucko hon är, den där jag. Den bjöd jag på.

Nu måste jag göra mer teori för imorgon skriver jag bannemig upp och fan vad jag blir sur om jag inte klarar det! Sen får jag väl kolla på fotbollen också för annars kommer nog varken mille eller andreas se mig i ögonen... ;P

Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback