dags för helg.

Idag har alltså min första helg på evigheter inletts. Vad jag menar med min första helg är ju givetvis inte att jag missat alla andra helgen men det är en sådan helg där jag varken ska jobba eller har några läxor att göra (eller båda). Inleddes med två sprutor i armen, en för Hepatit a & b och en för japansk encaphalit som är en hjärnhinneinflammation. Detta är bara två av massa andra sprutor vi ska ta för att vara helt skyddade för sjukdomar vi kan råka ut för om 7 veckor när vi är i Thailand. Ja, du läste rätt.. Det är alltså bara SJU veckor kvar!

Sen har vi ätit på pizzeria, spelat sims och ätit godis. Just nu tittar mille lite på fotboll men somsagt så har jag bojkottat det så jag skriver här istället. Men jaha, nu var fotbollen slut.. Men inte min helg, den har ju bara börjat. Imorgon är det midsommar och den firas på bästa sätt i Abbekås har jag förstått hos självaste Marika. Fy vad jag ser fram emot det!



såhär såg jag ut när det var Sverige - Spanien. nu är min fotbollstid över.
Mille tycker jag är jättelik min pappa när jag gör underbett. Det tycker inte jag!


Kommentarer
Postat av: maria grubmüller

ååh sims är så himla roligt!

2008-06-21 @ 16:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback