eftersnack

Nu har jag tränat körkortsteori som fan och fotbollen var nice! Hanssons mål var obeskrivligt och jag kan inte förstå varför de säger "Sverige och Zlatan har vunnit".. Visst, han är verkligen bra och härlig osv. Men ingen kan göra ett sånt mål igen som Hansson gjorde, ingen.

Jaha, nu pratar jag fotboll på min blogg. Så egendomligt! Tänker nog lägga ut en bild på mig i min studentklänning istället men jag slår vad om att det kommer bli fler studentbilder så snart någon lagt in bilderna från familjens kamera på den andra datorn. Det är sånt jag inte riktigt orkar ta mig för.

Ikväll har jag skaffat mig en liten almenacka så jag har koll på hela sommarens konserter och festligheter. De enda festligheter jag skrivit in är Lars Winnerbäck med Markus Krunegård m.fl och Helsingborgsfestivalen. Som fantastiskt nog hamnade på samma helg! Kanon! Slår vad om att Bob Hund kommer spela just på lördagen när det är LW osv på Möllevången. Fan vad sånt gör mig sur och bitter...

Okej, nu blev det såklart serverfel när jag skulle lägga ut bilden. det får ni helt enkelt leva med. Vet inte om jag själv kan leva med det i all min bitterhet men jag får väl se till att göra det imorgon istället. Eller så kan ni titta på
snuttismallo.blogg.se för där har den kommit med minsann! Där kan ni gå in och titta i vilket fall som för det är min och Elins superhäftiga blogg.

Nu ska jag sova i alla fall . Önska mig lycka till imorgon!

:*

Kommentarer
Postat av: Anonym

petter hansson är den största drummeln som jag sett spela fotboll. men efter snubbelmålet blev han den mest älskvärda drummeln jag sett spela fotboll. =)

2008-06-11 @ 16:35:29
Postat av: Anonym

hälsningar från sara, din klasskompis från förr

2008-06-11 @ 17:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback