en erika-är-bästlatte, tack!

Jag vill med denna bild illustrera hur det gick idag.


JAG KLARADE DET!!!

Det är alltså körkortsteorin jag klarade med icke så god marginal men vad fan. Nu är man halvvägs till körkortet och har bara det roligaste kvar. Det bästa är ändå att det var den absolut sista läxaktiga saken jag har tills jag känner för mer läxor och plugg. Jag ska istället ägna kvällar åt att träna lite, läsa bra böcker, baka eller bara ligga och lyssna på musik eller se film. Helst av allt med sällskap av något sött, kanske sötast i världen. Kanske en man med namnet mattias? Jaa, det hade varit fint!

Fick även reda på att jag ska lära mig allt om köket på jobbet under de närmaste veckorna så att jag tillslut kan ha köket helt själv en helg. Så himla kul! Vet ni? Idag har jag nog växt en halv meter!

Jag längtar så tills imorgon för då ska jag äntligen till malmö och mille igen, känns som att det var hundra år sedan fastän det egentligen bara är 3 dagar.. Vi ska boka hemresebiljett från Thailand och planera lite. Inte minst så ska vi på bio och se på
The Happening! Åh, det kommer bli en kalasdag!

:*

Kommentarer
Postat av: hanno

GRATTIS DIN JÄVEL! var det svårt? AAAh, har flyttat fram mitt. 9 juli it is!

Postat av: Malin BEEEEERG

GRATTIS HJÄRTAT :)

2008-06-12 @ 20:03:20
Postat av: maria

du är bäst så sträck på dig för guds skull!

2008-06-16 @ 23:55:16
URL: http://mariao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback