ett par år på nacken.

"eee det du? e de det?! ja, jag tror det är du! NITTONHUNDRASEXTIOSJU, på roskildefestivalen! Du har inte förändrats en daug! Ja, jag säger då det. Trots att man har ett par år på nacken."

Ja, så gick jag och maria runt ett par timmar i lördags sådär lagom drygfulla. Och så fort vi var trötta på läget eller det blev lite jobbigt så skrek maria "AH! EN BAGGE!" sen sprang vi som fan där ifrån. Jag först, som en bagge, och maria efter jagandes. Jag älskade det! Det var ett sånt härligt festivalbus för på festival får man lov att göra lite konstiga saker! Det var bara en av många händelser från siesta men det var ta mig tusan en av de roligaste! På toppen ligger också Håkan Hellström som gjorde mig 15 och gråtandes igen, Banhof som var helt sjukt bra och Stoffes låtskrivande. Saker som dessa, blandade med alla andra konserter, alla andra kompisar och fram för allt all Mille jag fick njuta av denna vecka gjorde det så himla bra. Att jag blev så nedrans hes och hade mina kinkiga stunder är en världslig sak.


jävligt fresh och så på Alf.


Idag fick jag så fint gå upp halv sju för att göra mig lite iordning till ölbrännboll. Halv åtta samlades vi hos sara och knäckte den första ölen. Typ vid tio hade 7 öl blivit mer än knäckta och i den gassande solen hade jag redan hunnit bli riktigt trevlig. Humöret kunde inte bli mer toppat och folken kunde inte bli trevligare. Timmarna där vid öja var så äkta student och härligt. Dock var jag helt slut redan vid tre så timmarna innan jag insåg att man fick åka hem tidigt var tortyr.

Sen fick jag så vackert lifta till stationen från henke för att lagom pricka in en buss där automaten så lägligt var i sönder. Vilket var en himla tur för jag glömde min väska. Nu sitter jag alltså här, helt utmattad och fortfarande mätt och lätt illamående av alla chips jag tryckte i mig innan. Dags att sova.



nyfiken i en strut. Fan vad fint väder det kan vara då!!

Kommentarer
Postat av: sara

nu ska jag massera dig

2008-06-03 @ 00:32:03
Postat av: maria

jag älskar oss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback