eyes on the highway

Idag gol tuppen redan klockan fem och jag fick med stor möda kravla mig upp ur sängen för att ta på mig massor av kläder för att stilla den morgonfrossa man får när man sovit helt för lite. Sen var det bara att tvinga i sig en alldeles för tidig frukost och skynda iväg till trafikskolan. Det var nämnligen idag jag och tre pojkar skulle åka till malmö för att köra halkan!

Åh, vad kul det var! man kände sig riktigt djärv när man slirade igenom de "isiga" kurvorna och panikbromsade i höga hastigheter. Roligast var dock när man skulle prova hur det kändes om man hade voltat med bilen och skulle ta sig ut så man fick sitta i en bil som roterade helt runt. Det var omöjligt att ens försöka öppna dörren så mycket som jag skrattade. Nu i efterhand vet jag inte om jag skrattade för att det var roligt eller om det inte var så att min hjärna sneade lite när den blev så överfull av blod. Men kul var det!

Sen var det lite lunch med johannes på graffiti innan vi skulle ge oss ut på stadskörning och det var minsann också kul! Kul dag! Nu är jag supertrött för jag har sovit max 6 timmar flera nätter i rad och det är faktiskt alldeles för lite för mig.

Och vet ni? När vi kom hem så gick jag in på trafikskolan och skulle höra om det gick att boka någon tid för körningen. Och det gjorde det! Den 6/8 fick jag tid! Sjätte jävla augusti som ligger en dag efter 5/8 vilken är dagen vi åker iväg. Så nedrigt att jag inte vet vart jag ska bli av. Dock så finns det ett ljus i mörkret och kanske löser det sig men jag tänker inte avslöja något förrän det är lite mer aktuellt.


Jag vill att du ska komma hem nu mille!!! hjärtahjärtahjärtahjärta

Kommentarer
Postat av: sandy

haha vad sjukt! jag har också uppkörningstid den sjätte augusti! fast som jag förstod det så kan du inte då, men iallafall. :)

2008-07-01 @ 09:26:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback