fredag

Nu är det helg! Och en vecka kvar tills jag får lön! Härlig!
Dock kommer jag att få lägga undan precis alla pengarna till resan men det kommer ändå kännas fint att veta att man har lite färska pengar!

Så, vad bjuder helgen på?

Kvällen kommer vara lugn tror jag. Tänkte kanske ta mig ett bad och träna lite typså. Julia ska ha fest så man tar kanske ett glas vin där ute och är den coola syster som jag är. Imorgon blir det däremot fest på riktigt. Först så ska jag jobba hela dagen och sen så är det dags för malmö igen där vi ska se på fotboll och dra på officiell inflyttningsfest hos Tingan. Åh jag känner för att ha något riktigt fint på mig för att fira att denna vecka är över. Det har ju varit en jättebra vecka och jag är så stolt över att jag kommer att ha jobbat 6 dagar i rad denna vecka. Då känner man sig så duktig!

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback