GRATTIS PÅ JAG!

Ja, idag fyller jag som bekant ååår! Härligt med födelsedagar tycker jag! Folk är alltid snäppet gladare mot en och man känner lite att man får vara som man vill mot andra för är det någon som klagar så kan jag säga "men det är ju ändå min födelsedag" och sen kan man inte vara sur på mig mer!



Det har varit en fin födelsedag hittills. Massor av folk har sagt grattis till mig på jobbet och jag fick även en fin blomma av min jobbkompis som även lät mig stå i köket ganska mycket och fixa maten.. Men oj vad trött jag blev och nu sitter jag här i sängen och undrar hur länge jag ska orka hålla mig uppe ikväll. Ikväll är det nämnligen kalas igen och detta med bravud! Ni undrar säkert varför jag lägger så mycket krut på min 19årsdag för 19 är verkligen en meningslös ålder. Men vet ni? jag har genom all uppståndelse gjort 19 riktigt trevligt att fylla. Man fyller ändå bara år en gång om året!

Dags att festfixa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback