Ha kakan eller äta den?

Nej fy vad jag hatar känslan man får då man är helt säker på att någon går bakom ryggen på en.. Eller flera... Det bästa jag kan göra av situationen är att inte bry mig för antingen har jag fel om det hela eller så är personerna jag tänker på helt fel umgänge för mig. Rätt skönt att inse och det gjorde jag minsann inte förrän jag började skriva nu. Detta blev nog ett av de mest meningsfulla inlägg jag någonsin skrivit. Åtminstone för min del!

Dock är peppen inför födelsedagskalaset som äger rum på lördag som bortblåst.



Och imorgon åker dessutom mille och blir borta i två veckor. Hur ska detta gå?

Kommentarer
Postat av: Julia

tänk! då kan du boxercisea och se film med mig i två veckor! Nu börjar vårt nya liv!

Postat av: maria

detta ska gå fint för vi bor i samma dammiga by! bara fem minuters gångväg, faktiskt. jag tror att lördag kommer bli hur fint som helst och dessutom! du är den vackraste flickan jag sett.

2008-06-24 @ 21:58:35
URL: http://mariao.blogg.se/
Postat av: Christine

känn pepp erika! känn den, NU!

2008-06-24 @ 22:43:09
URL: http://christinemagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback