hang over the edge

Precis som jag misstänkte så har det varit en fantastisk helg. Så fruktansvärt skön! Bortsett från gårdagen för jag var så fruktansvärt bakfull att jag faktiskt trodde att jag skulle dö. Men det var befogat. Jag tänkte på det när jag vaknade och mådde som en prinsessa efter den kalasfylla jag hade på midsommar.. Det kändes nästan lite dumt att inte vara bakfull efter att jag ramlat in i uterummet mitt i natten med mille för att hälsa på familjen. Eller ja, hälsa och hälsa.. Mille klappade väl mest på mig och ursäktade "hon är lite trött". I alla fall. Jag steg upp och mådde prima, åt megastor sillfrukost och hade en jättemysig morgon. Men jag skulle varit tyst innan för på tåget mot malmö slog illamåendet emot mig med full kraft. Kallsvetten bröt ut, paniken ökade med tanken på att jag inte visste vart jag kunde spy och så yrsel. Så där ja... Så ska det se ut! Än en gång har jag lovat mig själv och min omgivning att jag ska sluta dricka och sätta upp gränser osv. Japp... Ses nästa helg?

Annars så vann jag 100 kronor på poker igår! Jag som inte ens trodde att jag kunde spela! :D Nu är det snart dags för en härlig frukost till mig och mille. Baguetter med dallassallad och kalkon! De är egentligen lite för dyra men det är exakt det som jag tänker lägga prispengarna på. Fint va?



Nu ska jag spela sims igen för det är så jävla kul!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback